Najčastejšie kladené otázky:

Môže tovar objednať na firmu?

Áno.

Aké služby ponúkate?

Zabezpečujeme komunikáciu medzi slovenskými zákazníkmi a poľskými predajcami. To znamená, Vy si objednáte daný produkt a my sa staráme o predanie objednávky poľskému predajcovi. Ten je už zodpovedný o odoslanie objednávky (vrátane sledovacieho čísla). Následne obdržané sledovacie číslo posielame naspäť zákazníkový, ktorý už len čaká na odoslaný balík.

Aká je Vaša provizia a ostatné poplatky?

Naša provízia ako aj ostatné poplatky sú už zarátaná v cene produktu, čiže cena produktu je konečná cena ktorú Vy platíte.

Ako bude objednaný tovar poslaný v ramci SR?

Všetky objednávky sú poslané kuriérom, samozrejme Vás o tom budeme informovať , pričom Vám odošleme aj sledovacie číslo zásielky.

Ak tovar nedorazil čo mám robiť?

Neváhajte nás kontaktovať emailom, sme online aj počas víkendov. V prípade ak tovar nedorazil, vždy volíme tu najkratšiu cestu - čiže vrátenie peňazí za neobdržaný produkt zákazníkovi.

Ako môžem zaplatiť za objednávku?

Momentálne zákazník platí vopred, keďže to vyžadujú predajcovia z Poľska. Dobierka alebo platba priamo kartou nie je momentálne podporovný spôsob platby.

Ako dlho trvá spracovanie objednávky?

Maximálne 2 pracovné dni od prijatia objednávky. Pri každej zmene stavu objednávky (spracovanie, odoslanie, ...), zákazník je o tom automaticky informovaný.

Ako dlho musím čakať na objednaný tovar?

Z predošlých skúseností môžeme povedať približne do 10 dní.

Ako objednám tovar?

Požadovaný produkt môžete jednoducho vyhľadať aj bez znalosti poľštiny, pomocou nášho vyhľadávača. Následne tovar vložíte do košíka. Po kliknutí na košík vyplníte a odošlete formulár.